19 mar 2014

płacę telefonem płatności IKO

                                                    Potrzebujesz kredytu gotówkowego na dowolny cel możesz zapytać

                                                                       Płacę z IKO


Kolejne rewolucyjne i innowacyjne rozwiązanie dedykowane dla płatności internetowych – Płacę z IKO.

System jest oparty o aplikację IKO instalowaną na komórce użytkownika, w której generowane są jednorazowe kody, służące do autoryzacji transakcji. Przy pomocy aplikacji można płacić w sklepach tradycyjnych i online, wypłacać pieniądze z bankomatów i przelewać środki na numer telefonu 

 Z IKO w komórce można zyskać:

  • darmowy dostęp do płatności i bankowości mobilnej; za pobranie i korzystanie aplikacji nie są pobierane opłaty,  
  • wypłaty gotówki z bankomatów bez użycia karty,
  • zakupy w internecie dokonywane bez potrzeby logowania do serwisu transakcyjnego i bez użycia karty,
  • płatność w sklepach przy pomocy telefonu,
  • przelewy na numer telefonu bez podawania numeru konta,
  • możliwość tworzenia czeków dzięki którym płacenie w sklepach albo wypłacanie pieniędzy z bankomatów jest możliwe nawet bez potrzeby posiadania przy sobie telefonu
  • wyszukiwanie najbliżej położonych punktów handlowo-usługowych i bankomatów, w których można dokonać transakcji telefonem,
  • sprawdzanie salda oraz historii transakcji konta podpiętego do obsługi aplikacji bez potrzeby podawania loginu i hasła do serwisu transakcyjnego (do zalogowania do aplikacji wystarczy kod PIN).
Pobranie i korzystanie z aplikacji IKO jest bezpłatne.
Superkonto z IKO to:
  • 0 zł za prowadzenie rachunku*
  • 0 zł za krajowe przelewy internetowe(z wyłączeniem do ZUS i US)
  • 0 zł za kartę debetową**
  • 0 zł za wypłaty kartą z ponad 4300 bankomatów (PKO Banku Polskiego oraz BZ WBK)
  • Oferta dostępna dla wszystkich którzy założą SUPERKONTO z IKO w okresie od 16.10.2013 r. do 31.03.2014 r. Warunki obowiązują do 31.12.2014 r.
* -  0 zł pod warunkiem posiadania przez Klienta, będącego stroną umowy Rachunku, aktywnego kanału mobilnego w ostatnim dniu roboczym miesiąca, którego dot. opłata; w przeciwnym razie 6,90 zł
** -  0 zł pod warunkiem dokonania w danym miesiącu transakcji bezgotówkowych przy wykorzystaniu tej karty w łącznej kwocie co najmniej 350 zł; w przeciwnym razie 3,50 zł




  • Klienci indywidualni

    Rewolucyjny system płatności mobilnych dostępny dla wszystkich Klientów PKO Banku Polskiego oraz osób niebędących Klientami Banku.
  • Firmy i przedsiębiorcy

    Firmy i przedsiębiorcy

    Przyjmowanie transakcji aplikacją IKO jest proste i wygodne. Zobacz ile zyskasz przyjmując płatności IKO.

O IKO
Bezpłatna aplikacja IKO umożliwia dokonywanie szybkich i bezpiecznych płatności mobilnych. Dzięki niej zapłacisz telefonem w tysiącach punktów handlowo-usługowych oraz wypłacisz pieniądze w największej (ponad 6000 urządzeń) sieci bankomatów PKO Banku Polskiego oraz Euronet. Możesz jej również użyć między innymi do zakupów online oraz darmowego przelewania pieniędzy znajomym, znając tylko ich numer telefonu, a także do zlecania przelewów zwykłych.

Tak wygodnie jeszcze nie było

Płatności mobilne IKO umożliwiają Ci wygodne i mobilne życie bez portfela. Teraz wszystkie Twoje potrzeby w zakresie płatności możesz zaspokoić przy pomocy aplikacji IKO, bez konieczności noszenia ze sobą gotówki czy karty.

Co umożliwia IKO?

  • Dokonywanie płatności w sklepach tradycyjnych.
  • Wypłatę pieniędzy bez użycia karty w największej sieci bankomatów PKO Banku Polskiego oraz Euronet.
  • Bezpłatne przelewanie pieniędzy na numer telefonu bez potrzeby podawania numeru rachunku.
  • Bezpłatne zlecanie przelewów zwykłych, zdefiniowanych i własnych.
  • Dokonywanie płatności w sklepach internetowych za pomocą usługi „płacę z IKO”.
  • Generowanie czeków umożliwiających płacenie w sklepach albo wypłacanie pieniędzy z bankomatów bez telefonu.
  • Wyszukiwanie najbliżej położonych punktów i bankomatów, przyjmujących transakcje IKO.
  • Sprawdzanie salda oraz historii transakcji rachunku podpiętego do aplikacji.
  • I wiele innych funkcji wprowadzanych wraz z rozwojem aplikacji…
Zobacz filmy przedstawiające krok po kroku jak wykonać najważniejsze funkcje aplikacji.

Jakie korzyści daje IKO?

  • wygoda – wychodząc z domu nie potrzebujesz portfela z pieniędzmi i kartami
  • dostępność – płać telefonem w dużej sieci sklepów i ponad 6000 bankomatów PKO Banku Polskiego i Euronet
  • uniwersalność – możesz korzystać z wielu rozwiązań dostosowanych do Twoich potrzeb
  • szybkość realizacji transakcji – wygenerowanie kodu w aplikacji i wpisanie go w terminalu trwa krócej niż standardowa transakcja kartą
  • bezpieczeństwo – aplikację zabezpieczysz nadanym przez siebie kodem PIN i ustalonymi limitami
  • promocje - dostęp do promocji i ofert, z których mogą korzystać wszyscy użytkownicy IKO
  • bez zobowiązań - aktywuj portmonetkę IKO: doskonałe rozwiązanie dla osób, które chcą wypróbować płatności bez zawierania z Bankiem umowy o rachunek

Aktywacja usługi

Proces aktywacji usługi płatności mobilnych można zainicjować zarówno z poziomu aplikacji, jak i serwisu transakcyjnego. Do zalogowania do aplikacji wystarczy czterocyfrowy kod PIN nadawany własnoręcznie przez użytkownika.

Gdy posiadasz konto w PKO Banku Polskim lub Inteligo

  1. Zaloguj się do swojego iPKO lubInteligoi zamów aplikację w sekcji „IKO”.
  2. Na podany numer telefonu otrzymasz SMS-a, przy pomocy którego pobierzesz aplikację IKO z odpowiedniego sklepu z aplikacjami (np. Google Play, Apple App Store).
  3. Zainstaluj aplikację IKO na swoim telefonie.
  4. Podaj w aplikacji numer telefonu, na którym będziesz korzystać z IKO orazustal swój kod PIN do aplikacji.
  5. Wybierz przycisk „PKO BP” lub „INTELIGO”.
  6. Aplikacja IKO wyświetli kod aktywacyjny – podaj go w serwisie iPKO lub Inteligo na komputerze, albo skorzystaj z opcji „Aktywuj IKO w telefonie” i potwierdź aktywację w mobilnym serwsie iPKO lub Inteligo.
  7. W przypadku aktywacji w telefonie poczekaj na telefon od konsultanta, który zweryfikuje Twoją tożsamość.
  8. Możesz zacząć korzystać z IKO.

Gdy nie posiadasz konta w PKO Banku Polskim

Rozwiązaniem dedykowanym osobom, które chciałyby skorzystać z płatności mobilnych, a nie są Klientami PKO Banku Polskiego jest portmonetka IKO. Jest ona również dostępna dla dzieci w wieku poniżej 13 lat – więcej informacji na temat portmonetki IKO dla swojego dziecka znajdziesz tutaj.
  1. Wyszukaj aplikację IKO w odpowiednim sklepie z aplikacjami:
  • iOS – w AppStore
  • Android – w Google Play
  • Windows Phone - w Sklepie Windows Phone
  • Symbian/Java/BlackBerry – pobierz
  1. Zainstaluj aplikację IKO na swoim telefonie i ją uruchom.
  2. Podaj numer telefonu, na którym będziesz korzystać z IKO oraz ustal swój kod PIN do aplikacji.
  3. Wybierz przycisk „BEZ KONTA” a następnie zaakceptuj Regulamin i Taryfę. Opcjonalnie wyraź zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych – uzyskasz dostęp do informacji o atrakcyjnych promocjach związanych z IKO.
  4. W celu potwierdzenia numeru, na którym aktywowana jest portmonetka IKO, z telefonu zostanie wysłany SMS*. W zależności od systemu operacyjnego w Twoim telefonie, SMS zostanie wysłany automatycznie lub będzie wymagał Twojej akceptacji. Zrób to nie zmieniając treści SMS-a.
  5. W aplikacji pojawi się komunikat informujący o aktywacji.
  6. Możesz zacząć korzystać z portmonetki IKO.
Chcąc poznać pełnię możliwości aplikacji, załóż konto w PKO Banku Polskim.