22 mar 2014

Opinie użytkowników o Vanquis Bank





Jestem naprawdę zdziwiony,że tak łatwo w... ...dzisiejszych czasach otrzymać kartę kredytową.W ubiegłym tygodniu wypełniłem formularz zgłoszeniowy i jakąś zabawną ankietę.Po kilku dniach(w sobotę)zadzwoniła do mnie bardzo miła Pani dokończyła zgłoszenie ,po kilku minutach zostałem pozytywnie zweryfikowany-nie wiem jak to możliwe ponieważ widnieję w KRS BIK BIG i kto wie gdzie jeszcze .We wtorek dzwonił już do mnie kurier z umową ale przełożyłem wizytę na piątek a dziś wpłynęły pieniądze na moje konto.Współczuję tym którzy napisałi o Vanquis Bank,u, że to naciągacze itd. Ja nic takiego nie mogę stwierdzić,nie wiem czy sugerowali się zarobkami(od 2 mies w Austrii)czy poprostu nie sprawdzili mojej historii finansowej,w każdym razie dzięki nim mogę wyczyścić swoją niechlubną przeszłość kredytową i spokojnie czekać na podwyższenie limitu.Wiem,że koszty obsługi karty są wyższe ale niestety COŚ ZA COŚ. Vanquis Bank dla niektórych może być jedynym który im zaufa!

 Martin,
Dobra firma Korzystam z ich karty 2 lata od kiedy weszli na rynek, zero roblemów, limit ponad 2 tys. Spłacam regularnie, korzystam na codzień i wszystko było by dobrze, jakby zrobili dostęp internetowy do karty tj. Aktualny limit, zadłużenie, spłata on line, bo o stan karty trzeba dzwonić i sie dopytywać, generalnie karte przyznano mi na óświadczenie przez telefon, z czystym sumieniem polecam Vanquis Bank



-->                                           
                Rozpocznij dyskusję

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz